ЦНАП Павлограда поновлює свою роботу з окремих питань (СПИСОК)
Станом на 21 березня 2022 року ЦНАП м.Павлограда поновлює свою роботу виключно з окремих питань.
Ветерани мають право на 18 днів оздоровлення в санаторії — управління соцзахисту
Виконавчий комітет Павлоградської міської ради затвердив «Порядок використання коштів, передбачених у бюджеті Павлоградської міської територіальної громади, на забезпечення санаторно-курортним лікуванням ветеранів війни м. Павлограда».Згідно...
Павлоградской молодежи предлагают принять участие в проекте «Молодежные лидеры Украины»
Самые успешные молодежные лидеры проекту поедут в Данию набираться лидерского и командного опыта и делиться своим.
Дорожня карта для переселенців: довідка переселенця, обов’язки, пільги, допомога
У Павлограді з початку повномасштабного вторгнення Росії знайшли тимчасовий прихисток вже більше 8 тис. людей. Це — офіційна цифра.
Встречаем год Тигра: что подавать на стол в новогоднюю ночь?
Встреча Нового года не обходится без щедро накрытого стола. Узнайте, какие из традиционных угощений стоит обязательно включить в меню, чтобы порадовать хозяина года –...
Внимание! Внесены изменения в расписание льготных автобусов
На двух «льготных» маршрутах Павлограда есть изменения в движении автобусов. Это маршруты №1 и №12, сообщил главный специалист по вопросам транспорта Управления коммунального хозяйства...
У Павлограді діти зниклих і полонених військових отримають кошти на оздоровлення
Телефон для довідок: 050 770 2809
Розклад руху автобусів у Павлограді у робочі дні
Джерело: Відділ по роботі транспорту та зв'язку м. Павлоград
Як переселенцю стали на облік у Центрі зайнятості?
Чи можна взяти на облік у центрі зайнятості особу, котра переїхала з тимчасово окупованої території, якщо у неї відсутня трудова книжка та вона не...
ЦНАП і Управління соцзахисту населення переїхали: ГРАФІК РОБОТИ, ТЕЛЕФОНИ
Починаючи з 9 жовтня 2023 року Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) та Управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради (УСЗН) проводитимуть прийом громадян у...