Різні історії трапляються з диспетчерами, коли їм дзвонять люди, чимось обурені. Але інколи ці люди проявляють себе «у всій красі» — з прокльонами та лайкою. Всі розмови диспетчерів записуються. Як приклад комунальники навели одну з розмов, де жінка обзиває та бажає диспетчеру всяких негараздів… (на відео).
«Хочеться окремо звернутися до людей, які постійно незадоволені нашою роботою. Ми вас всіх добре знаємо, і ваші незгоди теж», — прокоментувала провідний юристконсульт КП «Затишне місто» Любов Кисельова.
Вона сказала, що якщо люди будуть ображати співробітників підприємства, розбиратися з ними будуть згідно з законодавством — через поліцію або суд.
Також юристконсульт підкреслила, що у КП «Затишне місто» є вільні вакансії, тож «розумники» можуть прийти працювати і показати, як треба, своїм прикладом.