Українці, які перейшли до «Нафтогазу», зіткнулися з несподіваними проблемами

32245

У травні понад 10 млн. українських родин були примусово переведені на обслуговування до ГК «Нафтогаз». Після цього кількість споживачів компанії зросла фактично усемеро – з 1,8 млн. до 12,6 млн. Та виявилося, що постачальник був не готовий до такого шаленого напливу клієнтів. Українці масово скаржаться на неякісний сервіс. І не дивно, адже напруження не витримує навіть сайт постачальника, а на всі питання та скарги клієнтів відповідають лише боти, пише сайт gsminfo.com.ua

На Facebook-сторінці «Нафтогазу» українці щодня залишають сотні гнівних коментарів. Хтось скаржиться на проблеми зі створенням особистого кабінету користувача, у інших в цьому самому кабінеті замість даних про споживання висвічуються самі нулі. Та найбільшою проблемою є те, що на всі питання відповідають лише боти чи автовідповідачі. Поговорити з «живим» співробітником компанії майже нереально.

Щоб зменшити кількість дзвінків до операторів постачальнику довелося навіть вдатися до хитрощів. З чат-боту «Нафтогазу» просто прибрали кнопку зв’язку зі службою підтримки. Однак клієнти це одразу зауважили і ситуація лише погіршилася.

Експерти зазначають, що причиною проблем, які виникли у «Нафтогазу» з приходом нових клієнтів, є банальна нестача працівників. Хоча постачальник ще на початку травня знав про неспроможність більшості українських газзбутів забезпечувати своїх споживачів ресурсом і міг заздалегідь подбати про збільшення штату. Та тепер майже 98% українських родин доведеться запастися терпінням й дати «Нафтогазу» можливість впоратися з новим обсягом роботи.

Читайте також: Новий постачальник газу: що потрібно знати