Згідно із законом №2620 з 1 січня виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та від нещасного випадку на виробництві здійснюватиме не Фонд соціального страхування України, а Пенсійний фонд України. Розмір цих виплат для громадян зберігається, а деяких — навіть збільшується.
Про це повідомили у Міністерстві соціальної політики.
«Реалізація такого рішення дозволить не тільки скоротити управлінський апарат та зменшити видатки на його утримання, що дуже важливо під час повномасштабної війни. Власне, першочерговою метою реформування системи соціального страхування є підвищення доступності та ефективності сервісу, забезпечення прозорості процесів. Наразі ми — на шляху до повної автоматизації та цифровізації нарахування страхових виплат, — коментує Оксана Жолнович, Міністр соціальної політики. — На сьогодні Пенсійний фонд володіє Державним реєстром застрахованих осіб, Електронним реєстром листків непрацездатності, тобто інформація, необхідна для нарахування лікарняних вже наявна у страховика. Це дозволить зробити процес нарахування більш зручним як для роботодавців, так і для заявників, оскільки послуга буде надаватися безпосередньо через особистий електронний кабінет страхувальника на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Наголошу, що хвилюватися щодо страхових виплат українцям не варто: умови їх надання та розміри не змінюються».
Якщо виникли проблеми зі страховими виплатами, за консультацією можна звертатись до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України або за телефоном: 0800 503 753.
Припинення діяльності ФССУ як окремої установи, що має завершитись не пізніше 1 травня 2023 року.