У КП «Павлоградводоканал» пояснили, чому люди не можуть додзвонитися до абонентського відділу

446

Наприкінці місяця до КП «Павлоградводоканал» надходить велика кількість скарг і претензій стосовно того, що люди не можуть додзвонитися до абонентського відділу і передати показники лічильників.

Як повідомили на підприємстві, прийом передачі показів лічильників здійснюється з 20 по 30 (31) числа кожного місяця.

«Серед населення склалася така тенденція, що передавати покази треба в останній день місяця, мовляв, що таким чином, не будуть йти донарахування. І це є великою помилкою, адже, передаючи показники лічильників з 20-го по 30 (31) числа ніякі «донарахування»не нараховуються! Але люди цього не розуміють, зволікають і починають телефонувати в останні дні місяця. Таким чином, дзвінки надходять в такій кількості, що наші оператори не встигають на них відповідати. І це незважаючи не те, що на період прийому даних, до цього долучають максимально можливу кількість співробітників», — зазначили на підприємстві.

У КП «Павлоградводоканал» звертаються до споживачів із проханням не зволікати з передачею і починати телефонувати вже з 20-го числа. Прийом ведеться навіть у вихідні дні.

Також можна скористатися автоматизованими електронними засобами передачі показників (чат-бот, сайт водоканалу, електронна пошта). Це значно полегшує роботу операторів абонентської служби підприємства.