Стало відомо, з якими питаннями частіше звертаються павлоградці до міської влади

158

За перше півріччя 2025 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 4 243 звернення громадян.

З них:

— 1957 на «Гарячу лінію міського голови Павлограда»;
— 311 — на особистому прийомі;
— 1424 — через письмові звернення, в т. ч. електронною поштою — 38.

Як повідомили на офіційному сайті Павлоградської міської ради, питання, з якими найчастіше зверталися громадяни, стосуються: соціального захисту населення — 262, комунального господарства — 992, земельного господарства та будівництва — 99, транспорту — 51, охорони здоров’я — 66, сім’ї, дітей, житлової політики — 102, інші — 84.

Вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством отримали 1 256 павлоградців, 17 питань вирішено позитивно, знаходяться на виконанні — 79, відправлено за належністю — 7.

Як зазначили у міськраді, кількість повторних звернень (17) становить 2,2% від загальної кількості, але їх подальше надходження свідчить, що основною причиною повторних звернень залишається незгода заявників з наданими роз’ясненнями щодо порядку вирішення їх проблем, в тому числі і тих питань, що не відносяться до компетенції органів місцевого самоврядування.