«Дистанційка» призводить до освітніх втрат: про що йде мова

881
Фото cdn.segodnya.ua

Дистанційка, війна, виїзд за кордон, тривоги — все це призвело до того, що фахівці називають «освітні втрати». Це навчальні, виховні втрати, зниження темпу розвитку особистості (психологічні, соціальні втрати), розповіла заступниця міського голови Олена Шуліка.

В цьому році деякі заклади Павлограда під кінець навчального року навчалися на змішаній формі, більшість — дистанційно.

«161 клас отримали можливість навчатися очно. Але, аналізуючи, можу сказати, що це у 70% були учні початкових і старших класів. Учні середньої школи не хотіли виходити на навчання там, де це було можливо… Це, я вважаю, проблемне питання. Ми отримували згоду батьків, згоду учнів… », — каже Олена Шуліка.

85% батьків визнають, що мають проблеми при такій організації навчання. Результати навчання дітей погіршилися.

Майже всі заклади перейшли на електронні журнали. Згідно опитувань, щодня дивляться електронний щоденник дитини лише 42% батьків.

Також Олена Шуліка перерахувала і інші проблемні питання: недостатню кількість вчителів, шкільних психологів, фахівців з інклюзії, соціальних педагогів.

«Ми віримо всі в перемогу, і наша головна мрія — розпочати навчальний процес в нормальних умовах», — сказала Олена Шуліка.

Довідка Павлоград.dp.ua:

В навчальних закладах Павлограда вчиться 12 тис. учнів. 2,1 тис. — знаходяться за межами міста. У Павлограді навчається 647 внутрішньо переміщених осіб.