Сьогодні на засіданні міністерства юстиції України його очільник презентував оновлений портал міністерства, на якому можна буде отримати витяги, довідки чи виписки органів юстиції. Про це міністр юстиції Павло Петренко повідомив на своїй сторінці у Фейсбуці.
Усі отримані документи в електронному вигляді матимуть такий же офіційний статус, як і їхні паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора. Кожному електронному документу буде присвоєно унікальний номер. За цим номером в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу, якщо цього буде вимагати банк чи якась інша установа.
«Ми порахували: на хабарі із прискорення багатогодинних черг підприємці щороку витрачали до 400 млн грн. і до 6,5 млн годин робочого часу. Тепер, лише маючи Інтернет, а також платіжну картку, ви можете отримати документ і тут же його роздрукувати», — пише міністр.
Павло Петренко наголошує, що співробітники реєстраційних служб повинні будуть активно інформувати громадян про онлайн-сервіси.
Протестувати новий сервіс можна за посиланням http://new.minjust.gov.ua/ua.
Якщо Вам сподобався цей матеріал, поділіться ним у соціальних мережах. Наш сайт не залежить від політиків та олігархів. Тому ми маємо можливість оперативно та без цензури надавати об’єктивну та неупереджену інформацію про політичні, економічні, соціальні процеси в регіоні. Робота команди журналістів та редакційної колегії відбувається за власний рахунок. Подальше фінансування проекту передбачається за рахунок підтримки громади або інших громадських організацій. Підтримайте проект Павлоград.dp.ua!