Укрзалізниця запускає 14 нових поїздів, у тому числі закордон

2294
Фото з відкритих джерел

28 жовтня Укрзалізниця презентувала оновлений графік руху поїздів. Передбачено 14 нових рейсів, серед яких 4 поїзди міжнародного сполучення —  до Кишинева, Перемишля, Хелма та Відня; 4 нових рейси Інтерсіті+, а також одразу 58 оптимізованих рейсів по Україні й за кордон.

Вже відомо, що через Павлоград 1 буде курсувати потяг 65/66 Харків-Умань і 191/192 Краматорськ-Одеса.

Серед ключових оновлень по маршрутах в межах України варто відзначити наступне.

Поїзд №65/66 Харків – Умань сполучить обидва міста з Дніпром.

Поїзд №266/265 Ковель – Ужгород. Вперше за багато років сполучено Волинь та західне Полісся із гірськолижним регіоном у Славську, столицею «солеварів» Дрогобичем та головними містами Закарпаття. При цьому проходження Львова у напрямку із Закарпаття на Волинь зручно заплановане близько 06:00, а у зворотному напрямку близько 22:00.

Поїзд №769/770 Жмеринка – Хутір-Михайлівський. Це нове експериментальне сполучення для деблокованої північної Сумщини зі столицею та Вінниччиною.

Ще три нових сполучення готуються до запуску вже найближчим часом.

Поїзд № 111/112 Ізюм – Київ надасть прямий поїзд далекого сполучення до столиці для жителів героїчної деокупованої Харківщини.

Поїзд № 131/132 Запоріжжя – Львів прямуватиме через Київ, Житомир та Ковель, надаючи мешканцям північного Полісся зручне сполучення з Волинню, Львівщиною, столицею та Дніпром.

Поїзд № 191/192 Краматорськ – Одеса прямуватиме через Дніпро та дасть змогу жителям Донбасу напередодні зими виїхати ближче до південних регіонів.

Крім того, відновлюється ціла низка маршрутів, що курсували до повномасштабної війни:

    № 3/4 Запоріжжя – Львів подовжено до Ужгорода на щоденній основі;

    № 5/6 Запоріжжя – Івано-Франківськ подовжено до Рахова;

    № 15/16 Харків – Івано-Франківськ подовжено до Рахова;

    № 17/18 Харків – Львів подовжено до Ужгорода;

    № 21 Харків – Львів подовжено до Трускавця;

    № 41/42 Дніпро – Львів подовжено до Трускавця;

    № 149/150 Кременчук – Івано-Франківськ подовжено до Ворохти;

    № 45/46 Харків – Ужгород повертається до курсування через Суми, що надасть зручне сполучення північно-східному регіону з Закарпаттям;

    № 7/8 Київ – Чернівці отримав зручне ранкове прибуття до Чернівців о 08:28;

    № 49/50 Київ – Трускавець пришвидшується на 3 години і прибуватиме о 08:45.

Швидкісні поїзди Інтерсіті+ теж зазнають позитивних зрушень у графіку:

    № 715/716 Київ – Перемишль – Київ пришвидшено на 2 години в кожному напрямку;

    № 705 Київ – Перемишль пришвидшено на понад 3 години;

    час відправлення поїздів напрямку Київ – Харків – Київ та Київ – Чернігів  – Київ став значно зручнішим для пасажирів:

    № 723 Харків – Київ вирушатиме з Харкова о 17:06, прибуватиме в Київ о 22:07;

    № 725 Харків – Київ вирушатиме з Харкова о 07:15, прибуватиме в Київ о 12:19;

    № 724 Київ – Харків вирушатиме з Києва о 15:53, прибуватиме до Харкова о 20:53;

    № 708/707 Київ – Чернігів вирушатиме з Києва о 07:43, прибуватиме до Чернігова о 10:11;

    № 710/709 Чернігів – Київ вирушатиме з Чернігова о 17:21, прибуватиме до Києва о 19:48.

На дільницях із найбільшим пасажиропотоком вдвічі збільшено кількість вагонів у 17 існуючих поїздах. Це дасть можливість зменшити витрати електроенергії на тягу.