На Дніпропетровщині активно впроваджується створений у регіоні сервіс «Я — Ветеран». Завдяки йому оборонці та їхні рідні можуть отримати понад сто послуг: не тільки адміністративних, а й публічних.
Аби взаємодія між ними та адміністраторами ЦНАПів була ще оперативнішою, Дніпропетровська обласна військова адміністрація розробила та запровадила на базі Віртуального офісу спеціальний модуль. Проєкт реалізувала спільно з міжнародними партнерами.
«Від початку «Я — Ветеран» запустили на базі загального програмно-технічного комплексу регіонального Віртуального офісу. Втім, розуміли, аби за принципом «єдиного вікна» відпрацьовувати запити оборонців, потрібна окрема цифрова платформа. Та, через яку адміністратори ЦНАПів зможуть комунікувати з надавачами послуг, отримувати від них необхідні для вирішення питання воїна документи. Так і з’явився однойменний модуль», — зазначив заступник начальника ОВА Іван Начовний.
Він зазначив, що роботу над ним почали цьогоріч. Спочатку була розробка, а після — впровадження та проходження тестового періоду. Все це фахівці обласної військової адміністрації реалізували за фінансової підтримки ПРООН.
Вже зараз через модуль «Я — Ветеран» фахівці ЦНАПів можуть зареєструвати, знайти чи архівувати справу ветерана. А ще — передати її конкретному надавачу послуг, оперативно отримати оригінали документів і контролювати етапи розгляду запиту.
Та головне — цифрова платформа дозволяє забезпечити оборонців і їхніх рідних якісним обслуговуванням. Таким, коли не треба їздити по інстанціях і стояти у чергах, аби отримати необхідні відповіді чи рішення.
Зараз модуль поєднує вже майже півтори тисячі користувачів. Загалом у 2024 році через сервіс «Я — Ветеран» надали більше 35 тисяч послуг.
У Павлограді проєкт «Я — Ветеран» реалізовується у Центрі надання адміністративних послуг за адресою: вул. Шевченка, 128, ТЦ «Гулівер» (блок Б).