У Павлограді запустили послугу «Соціального таксі»: подробиці

724

В Павлограді розпочала роботу транспортна послуга «Соціальне таксі» для маломобільних осіб за попереднім записом.  Довідки за телефоном 0994434553.

Про це інформує Павлоградський міський територіальний центр соціального обслуговування.

На сайті міської ради розмістили Порядок надання послуги. Дублюємо його нижче:

Порядок надання транспортних послуг (послуга «Соціальне таксі»)

1. Транспортні послуги ( далі – послуга «Соціальне таксі») надаються безкоштовно особам з інвалідністю I групи, дітям з інвалідністю (підгрупа А), особам з хронічною нирковою недостатністю, які потребують гемодіалізу, особам з  порушеннями зору, які мають I групу інвалідності,  які не мають в особистому користуванні та в користуванні законних представників автомобілів (у тому числі таких, що отримані відповідно до Порядку забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2006 р. № 999), отримувачам послуг «догляд вдома», «притулку», особам літнього віку, які мають порушення опорно-рухового апарату та які пересуваються за допомогою технічних засобів реабілітації, з психічними та інтелектуальними порушеннями, а також особам, які не здатні до самостійного пересування та потребують сторонньої допомоги, окрім осіб перевезення, яких здійснюється в положенні лежачи.

       2. Послуга надається на принципах: адресності та індивідуального підходу, доступності та відкритості, добровільного вибору отримання чи відмови від надання транспортних послуг, гуманності, комплексності, максимальної ефективності використання бюджетних коштів, законності, соціальної справедливості, забезпечення конфіденційності, дотримання стандартів якості, відповідальності за дотримання етичних норм і правил.

        3. Послуга «Соціальне таксі» надається безкоштовно, в межах бюджетних асигнувань визначених на даний вид діяльності на відповідний бюджетний період, для осіб, які зареєстровані або фактично проживають на території м. Павлограда

        4. Послуга «Соціальне таксі» надається в межах міста Павлоград не більше трьох разів на місяць (одна послуга – це проїзд в обидва кінці).

        Надання послуги поза межами м. Павлограда (в межах Дніпропетровської області) можливе тільки до будинків – інтернатів, лікарень, санаторних, реабілітаційних, оздоровчих закладів області при наявності електронного направлення не більше двох разів на рік  (одна поїздка це поїздка в обидва кінці).

        5. Громадяни, які страждають на хронічну ниркову недостатність, можуть безоплатно скористатися послугою  «Соціальне таксі» для підвезення до місця проведення системного гемодіалізу два рази на тиждень.

6. Перевезення отримувачів транспортної послуги здійснюється в межах міста Павлоград до/з:

  • лікувально-профілактичних, санаторно-оздоровчих, реабілітаційних закладів, протезно-ортопедичних підприємств та майстерень;
  • навчальних закладів;
  • закладів культури, спорту для участі у соціальних, культурно-масових та спортивних заходах;
  • закладів соціальної сфери, та надавачів соціальних послуг;
  • центрів правової допомоги;
  • центрів надання адміністративних послуг;
  • структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевих органів самоврядування;
  • суду;
  • авто -, залізничних вокзалів.

Перевезення не здійснюється до магазинів та ринків, інших закладів та установ з метою вирішення побутових питань, а також перевезення членів сімей отримувачів транспортної послуги.

7. Для отримання транспортної послуги одержувачу або довіреній особі необхідно звернутися до КУ «Павлоградський міський терцентр» та надати такі документи:

– заяву;

– копію паспорта, свідоцтва про народження для дитини;

– копію ідентифікаційного коду;

– копію довідки до акта огляду МСЕК, висновку ЛКК, індивідуальної програми реабілітації, медичної довідки де зазначено, що особа має порушення опорно-рухового апарату або вади зору, потребує гемодіалізу.

Управління соціального захисту населення на основі поданих документів та акту оцінки потреб приймає рішення про надання/відмову у послузі.

8. Замовлення на обслуговування приймає завідувач відділення в телефонному режимі та реєструє в журналі реєстрації заявок. Організація роботи по прийому заявок на перевезення здійснюється з понеділка по п’ятницю з 08:00 год. до 15:00 год. Заявки про надання транспортних послуг приймаються не менш ніж за 3 доби до виїзду. При цьому вказується день, час, початковий та кінцевий пункт маршруту, час виїзду та наявність супроводжуючої особи.

9. Послуга надається в робочі дні: з понеділка по п’ятницю з 08:00 год до 16:00 год, окрім офіційних святкових та неробочих днів.

10. Екстрені замовлення послуги можуть виконуватися при наявності вільного часу в графіку або при співпадінні маршруту екстреної поїздки із запланованим маршрутом та за наявності вільного місця для перевезення.

11. Супровід замовника, який потребує сторонньої допомоги здійснює представник особи з інвалідністю чи дитини з інвалідністю, які мають порушення опорно – рухового апарату. Не допускається надання транспортних послуг дітям з інвалідністю без супроводження дорослого.

        12.  В обов’язки водія не входить надання допомоги отримувачу послуг при пересуванні вулицею і в будівлях.

        13. Одержувач послуги має можливість перевозити вантаж, вагою не більше 50 кг.

        14. Підставою для відмови в наданні послуги є:

        – якщо особа, яка бажає отримати послуги, не підпадає під перелік осіб, зазначених в п.1;

        – відсутність вільного часу на дату заявки;

– перебільшення ліміту поїздок на одну особу;

– наявність алкогольного сп’яніння в отримувача послуги.

– перевезення лежачих хворих, у зв’язку з тим, що автомобіль не має спеціального обладнання для перевезення лежачих хворих.

        15. Виїзд автомобіля проводиться за маршрутним листом.

        16. Послуга може надаватися планово на основі рішення УСЗН та екстренно.

           17. Питання, не врегульовані цим Порядком, вирішуються в індивідуальному порядку.

        18. Одержувачі мають право на:

– повагу, компетентність, неупереджене ставлення з боку працівників КУ «Павлоградський міський терцентр»;

– якісне надання соціальної послуги.

        19. Одержувачі зобов’язані:

– по закінченню поїздки підтвердити виконання заявки  особистим підписом у акті виконаних  робіт;

        –  при оформленні попередньої заявки підтвердити її виконання не пізніше ніж за 24 години до поїздки;

        – у разі відмови від поїздки отримувач транспортної послуги повинен повідомити про це завідувача не пізніше ніж за 3 години до запланованого часу замовлення транспортної послуги. У разі відмови від поїздки після подачі автомобіля до місця замовлення, поїздка вважається використаною;

        –  дотримуватись правил та графіку роботи;

        – необхідно очікувати замовлений автомобіль в назначений час на вулиці, у вказаному місці;

        – з повагою ставитись до працівників  КУ «Павлоградський міський терцентр».

        20. Виконавець послуги

        – несе відповідальність за своєчасну організацію і якісне надання послуги;

        – здійснює контроль за порядком надання послуги.