Пасажирам, які з різних причин не скористалися придбаними проїзними документами, можна повернути свої кошти. Варіантів існує декілька — в залежності від способу придбання квитка.
- Якщо документ був придбаний за готівку, то Вам треба звернутися у вокзальну касу, що займається поверненням коштів за невикористані проїзні документи. З собою треба мати документи. Що засвідчують особу.
- Квиток оплачувався у касі за допомогою банківської картки. Тоді повернення коштів здійснюється у претензійному порядку через управління Придніпровської залізниці за адресою Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, 108. Пасажир має написати заяву, грошу повернуть на картку протягом 30 днів.
- Якщо Ви придбали квиток в Інтернеті (booking.uz,gov.ua або інші аналогічні електронні системи), то треба заповнити необхідну онлайн-форму у розділі «Кабінет користувача».
Повернути кошти не можна, якщо пасажир загубив квиток.
Чим раніше Ви звернетеся до Придніпровської залізниці, тим більше коштів ви зекономите.
Згідно з Правилами пасажирських перевезень при поверненні невикористаного документу:
- більше ніж за 24 години до відправлення поїзда — з пасажира утримується лише вартість сервісних послуг (окрім вартості чаю та постільної білизни);
- від 24 до 9 годин до відправлення поїзда — пасажиру виплачується повна вартість квитка і 50 відсотків вартості плацкарти;
- менше, ніж за 9 годин до відправлення поїзда, але не більше ніж через 1 годину після його відправлення, — виплачується тільки вартість квитка.
Довідка:
Вартість квитка — інфраструктурна частина вартості квитка. Компенсує витрати на утримання та експлуатацію інфраструктури « Укрзалізниці» і електроенергію.
Вартість плацкарти – частина вартості проїзду, яка свідчить про право пасажира на зайняття окремого нумерованого місця в залізничному вагоні.